Första träningspass 2011

Idag bar det av till gymmet efter jobbet. Gick ditt munter och fruktasvärt pigg. Gick därifrån trött och snurrig i huvudet. Träningen tog hårt, trots att det bara var ett lätt pass. Men det är nog inte allt som påverkade mig. Kände mig riktigt bortskrämd från stället. En herrans massa folk, jag vet att det säkerligen lugnar sig snart då folk tröttnar, men det märks verkligen att ett av gymmen i stan har kursat och att folk tagit sig hit istället. Så nej, det blir ingen kortförnying på Friskis för min del! Har däremot bestämt med Kirsten att börja på Atletica istället. Tillbaka till mitt favvoställe när det gäller pass och spinning. Och minns jag rätt så tränar även en annan tjejkompis där. Så det blir skoj. Pengen är nästan densamma, men här får jag ju hela paketet. Så ingen större förlust rent ekonomiskt.

Hursom, passet gick bra.
Är som sagt slut och det är ju meningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0