Orättvis tur-fördelning?


Bitter på livet? Mmm.. idag är jag det. När är det min tur att ha tur? Jag kämpar med jobb, boende och mitt sociala liv. Söker nytt för att ta mig framåt och utvecklas. Kämpar med ekonomin och klarar mig fint på egen hand. Men nu har det stått still allt för länge. Söker flertalet jobb, men får inte ens komma på intervju. Verkar inte ens hjälpa till att man har kontakter. Självförtroendet sjunker och jag börjar tappa lusten. Vad är det egentligen jag vill göra? Vad är det jag vill jobba med? Är det dags att tänka om? Ja, det är många frågor i mitt huvud. Min förvirring urartar i röran i mitt hem, ser allt som oftast ut som sju svåra år. Saker överallt och disk i höga travar. Vilket leder till ännu större besvikelse - på mig själv. Allt är och blir en ond spiral där frustrationen allt oftare går ut över mina vänner och familj. Förlåt.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Manda tycker du är bäst! :D Jag lär aldrig vara så duktig som du! :)

Kramar <3

2011-02-20 @ 17:28:49
URL: http://manda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0