Framsteg


Igår hade Gina Tricot kundkväll här hemma. De lämnade 20% på hela butiken, trevligt! Jag passade på att köpa ett nytt par av mina favoritjeans - Kirsten. Denna gången tog jag en ny tvättning och en storlek mindre(!). Provade inte i butik då det var mycket folk, men anade att de skulle passa då mina är lite för stora nu efter de här månaderna. En tight svart tröja fick också följa med hem. Fick allt packat i en fin tygkasse - perfekt för sommarens strandbesök.

Väl hemma provade jag byxorna, och de gick på! Behövs dock lite mer träning innan jag kan med att ha tröjan till med gott samvete, men det ska jag fixa. För jag har ju världens bästa stöttepelare iform av familj och vänner.

Jag är nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0