Vill-ha-till-lägenheten






Borde städa, diska, göra mig klar för jobb. Istället sitter jag och drömmer om vad jag vill göra med lägenheten. Vad jag skulle vilja ha, byta ut. Utöka min samling med Ittalaa Kivi lyktor, vill ha en av varje färg. Lika så med Marimekko-skålarna, ha flera. Tänk att servera efterrätter i dem, underbart vackert! I vardagsrummet vill jag byta soffbordet. Har kollat på detta från IKEA sen jag flyttade hit, men inte tagit tag i saken. Kanske vid nästa besök? Skulle även vilja ha en puff, fotpall. Har hittat en fin på Chilli som är cirka 90 cm i diameter och finns i mängder av färger. Får helt enkelt spara...


Kommentarer
Postat av: frida

Hej Jossan! Alltbra? Du jag skulle vilja ändra min blogg-design, till något enkelt. Typ som din, med bara ett namn överst och en bild på mig. + Sen ändra storlek/stil på alla rubriker i bloggen. Kan du och har du lust att hjälpa mig? :-)

2010-09-29 @ 14:26:37
URL: http://fraajda87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0