Träning a'la Perrelli



Jag har en ny förebild, ni får tycka vad ni vill, Charlotte Perrelli.
Ensamstående tvåbarnsmor med ett fulproppat liv lyckas träna sig till en så fit kropp.

Beställde hennes bok "Kan jag, kan du" som handlar om träning från Bokus för ett par veckor sedan. Och idag har jag knåpat ihop träningsupplägg och plan för tiden framöver. Testade första passet med lillasyster tidigare idag, kan ju säga som så att jag har nåt så djävulskt ont i baksida lår. Och då är det egentligen bara basic övningar. Jag tror som så att det enkla är det bästa!

Får se vart träningen leder, men det ska bli kul att pröva lite nytt!

Kommentarer
Postat av: ullisar

är hon skild? visste inte.. fy fabian va tufft :( fast det underlättar nog att ha möjlighet till barnflicka å så där för en ensamstående...

2010-09-16 @ 14:36:41
URL: http://ullrika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0