På min önskelista

Flera undrar vad jag önskar mig, och det är inte alltid lätt att hitta på nåt bara sådär. Men nu har jag samlar ihop lite som jag skulle vilja ha i min ägo och som jag själv skulle kunna tänka mig att köpa.

Det första är självklart Leilas senaste kokbok, måste ju komplettera min samling.


Hemmet ligger just nu i mitt fokus, och där finns saker som jag skulle vilja ha, behöver eller drömmer om. Dels vill jag ha orden Welcome och Home i samma bokstäver som jag Love i sovrummet, från Dimoda. I övrigt älskar jag saker i lite shabby chic, lantlig stil och vitt. Som ögongodis och tidsfördriv skulle den kompletta Sex and the city-boxen vara perfekt, älskar filmerna men har aldrig sett serien(!). Något annat som behöver kompletteras är min doftsamling så min Avril Lavinge Black Star är slut, är även sugen på den nya Forbidden Rose. Dofter i min smak! Är ju inte bara hemmet som behöver blingas, så en fin Jetset-klocka i grann färg från Ur&Penn tillsammans med lite råa, tunga, snygga smycken från OXXO som finns bland annat på Wilma hade gärna fått pryda min kropp.

 

I övrigt så passar det alltid med presentkort på någon av mina favoritbutiker; Kicks, The Body Shop, Dimoda etc.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0