Vad göra nu?

Mitt medlemskap på Viktklubb har gått ut. En sidan som hjälpt mig hålla koll på maten och ha kontakt med andra i samma situation finns nu inte till mitt förfogande. Såvida jag inte betalar igen. Men jag känner tveksamhet. Har vart medlem i runt 2 år, men ändå aldrig tagit mig 100% fram tlll mitt mål. Kanske är det fel sida för mig? Fel sätt? Kanske fokuserar jag för mycket, läs: för hårt, på maten? Jag ger det en vecka eller två att leva utan VK och se vart det leder. Antingen går jag tillbaka eller så får jag hitta ett alternativ.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Finns en sida som heter viktpejl.se som är gratis kolla om det är nåt istället:) kram M

2010-10-13 @ 08:52:28
Postat av: Jossan

M: Har den :) Men tycker inte om den :9

2010-10-13 @ 10:37:25
URL: http://minmorot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0