Små steg mot målet

Som ni kanske förstår så har jag tappat fäset lite. Eller nja, det var födelsedag och medlemskapet på VK gick ut. Veckorna som gått sen dess har ändå gått hyffsat. Jag ser en stor förändring på kroppen, musklerna och formerna syns på ett bättre sätt. Inser att jag nog åt för lite, dvs drog åt för hårt i förhållande till vad jag tränade. Så nu försöker jag klara mig på att träna och inte räkna kalorier. Men ändå göra bra val. Får se vart det leder. Lade till ett nytt mål på min lista, 88 cm i midjan. Ett riktmärke för risken för diabetes och hjärt/kärlsjukdomar.

Varje måndag morgon fyller jag i min träningsdagbok med veckans vikt och varannan veckas mått. Jag fyller även i kortsiktiga mål jag har. För att hålla upp min motivation och visa er vad jag kämpar mot så kommer jag här göra en mållista, som jag kommer bygga på efter hand som jag sätter upp dem.

(  ) Midja under 88 cm
(  ) BMI under 29
(  ) Komma i mina grå jeans från Gina
(  ) Under 90
(X) BMI under 30 - inte längre fetma!
(X) Komma i mina mörkblå skinny-jeans
(X) Startvikt: 93.4


Kommentarer
Postat av: Amanda

tack, jag ska försöka men jag har sökt och jag finner inget som verkligen är sådär åh det vill jag gå.. Kram :)

2010-10-25 @ 20:44:04
URL: http://manda.blogg.se/
Postat av: Amanda

tack, jag ska försöka men jag har sökt och jag finner inget som verkligen är sådär åh det vill jag gå.. Kram :)

2010-10-25 @ 20:44:08
URL: http://manda.blogg.se/
Postat av: sofiaa

svar: Hihi, tack så mkt, men han är faktiskt en Ragdoll. :P

Bra att du gör upp små mål, det gör det alltid lättare att uppnå det största målet! :)

2010-10-25 @ 22:05:53
URL: http://mynewroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0