Min födelsedag


Min födelsedag vart underbar. Började dagen med att baka bullar och städa. Pappa dök upp på förmiddagsfika och sedan åt vi lunch på stan. Jag fortsatte sen mot frisören, lite snabb shopping och tårtinköp. Vid 16-tiden dök resten av familjen plus Ida upp för lite tårtätande. Fick en massa fina presenter; Home-bokstäverna, en Braun-fön med difuser, betong-lotus-lyktor, liljor, en söt bok om katter och pengar. Avslutade dagen med att mums scones och dricka te.

I morse vaknade jag tidigt av ett sms, kunde inte somna om så jag gick upp. Tog mig en tur till Kvantum och när jag kom hem var det fika med farmor och farfar. Efter lunch dök Lollo upp och efter henne Linda. Så det har bara vart en massa fika. Fick även ett par presenter idag; assiett till min Blå blom-samling samt ett fint läderarmband.

Nu blir det Robinson på tv och lite planerande inför nästa helgs tjejfest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0