Sopa under mattan

Lägenheten ser ut som stryk. Disk finns det lagom av. Kattleksaker utspridda i hela vardagsrummet. Men jag pallar inte. Inte just nu. För nu ska jag sova, det är ju jobb i morgon. Mina måsten får jag ta en annan dag. Precis som jag behöver göra med mina fönsterbräden, Ester har börjat hoppa upp på dem. Och den där tränings-maskins-orbitreken jag fick av mamma som hon fått av mormor ska in i vardagsrummet. Eller ja, låna heter det väl. Kombinera tv och motion är nog en vinstlott för mig.

Sov så gott mina vänner!

Kommentarer
Postat av: jenny

det är till canon både svart och färg, fanns inga i dag heller.. så nu orkar jag inte bry mej får la kolla nästa helg igen. Haft en bra helg?=)

2010-11-07 @ 17:51:39
URL: http://peachpenny.blogg.se/
Postat av: angi

KANNON!

Ska prova alla tips i veckan. Är tråkigt om det inte håller när man lägger ner tid på de. Hatar att fixa håret!!!! Kraaaaam

2010-11-07 @ 20:52:28
URL: http://angif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0