Jag har ett dilemma!

Jag köpte en jacka idag. Jag borde ha en storlek mindre så att den sitter perfekt upptill o är lagomlång i ärmen. Men då är den liite för tight i rumpen. Mamma säger att det är bättre att jag väljer den mindre och ser till att kämpa lite hårdare med träningen. Lämna tillbaka eller byta? Ska gå ner i morgon och prova den mindre. Men ahh! Har provat och känt på alla andra jackor som finns och inget känns rätt utom denna. Det handlar om 3000 kronor...



Jag har bestämt mig. Jag går och provar. Går det inte alls så lämnar jag tillbaka så köper jag den på nätet när jag får resultat.

Nu blir det Orbitreken!

Kommentarer
Postat av: emma

Ha inte för höga krav!

Klart att du ska uppnå din drömvikt, men låt tiden utvisa hur lång tid det ska ta?

Tänk vad hemskt om du köper en för lite jacka och inser att du har lagt så mkt pengar på en jacka som du bara kommer kunna använda en säsong. Det skulle få mig att få ångest.

Ne hellre en större vinterjacka en än mindre!

kramar

2010-11-11 @ 10:10:58
Postat av: Anonym

i en halv säsong skulle det stå...

2010-11-11 @ 10:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0