Vilken underbar dag!

Idag har jag verkligen njutit av solen. Gick hemifrån vid 11, ner på stan för att göra lite ärenden. Började på Body Shop där jag införskaffade schampo och balsam, samt en ny bodybutter. Gick även med i kundklubben, så fick bodybuttern på köpet. Gillar! Gick sedan vidare till Specsavers för bokning av linsundersökning och sen till Hårporten för klipptid. Jag ska bli blond igen! Sedan tog jag en snabbis på H&M, vilka fina bikinisar de fått in, men bara upp till 42. Gillar inte! Vidare till Espresso House där en vaniljlatte inhandlades och sedan gick jag mot södra Fästningshörnan. Där satt jag och njöt av denna härliga utsikt i runt 20 minuter.

Fantastiskt fint, och så härligt skönt i solen!

Tog mig sedan till Hajen för lite matinköp. Nu är jag hemma och är nöjd över hur härlig dan har vart hittills.

Dock fick jag ett tråkigt, eller jag vet inte, besked idag. Fick inte jobbet jag sökt. Men av någon anledning så känner jag mig lättad?! Skum känsla. Men nu känner jag att jag kan fokusera på mig själv till 100%. Nu ska det där självförtroendet som jag hade förra våren byggas upp igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0