Dags för lite ny kunskap?

Camilla, på jobbet, fick det att börja gro i mitt huvud. Om man skulle ta och läsa några kurser på distans till hösten. Frågan är bara vilken studietakt jag ska välja. 50% eller 25%. Med 50% har jag ju faktiskt rätt till studiebidrag, och det borde jag ju klara av upptill jobbet?

Kurser jag funderar på är:
- Information och layout A
- Branch och produktkunskap
- Försäljning och service
- Inköp och varuhantering
- Praktisk marknadsföring
Och lite andra...

Kurserna finns på Vuxenutbildning i Varberg i samarbete med Miroi.


Kommentarer
Postat av: jenny

utbildning är aldrig fel=) saknar dina uppdateringar här=)

2010-03-16 @ 20:05:45
URL: http://peachpenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0