Tillbaka i vardagen

Då var semestern slut och det är dags att åter börja styra nosen mot shoppingmekkat Ullared. Känns skönt att vara tillbaka på jobbet, samtidigt som det har vart underbart att vara ledig. Men ångest har jag inte, det har jag över så mycket annat så jobbet hamnar på "bra-sidan".

Nu på morgonen har jag vart på gymmet, tränat mage och rygg. 10 min uppvärmning och 25 min styrka. Börjar kännas i kroppen att jag vart igång varje dag denna veckan, men jag kör på. Löpning i morgon, sen vilodag på lördag.

Innan jag styr ut mot Ullared måste jag ut till pappa och mata katten. Bästa att bege sig kanske, vet ju inte alls hur mycket folk det är på vägarna idag en dag som denna...

Kommentarer
Postat av: jenny

hehe va de så uppenbart?

2010-07-29 @ 22:24:53
URL: http://peachpenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0