Semesterpaus

Ja, förlåt, jag har haft en paus. Semester. Försökt slappna av och glömma allt var dator heter. Har väl gått sådär, men bloggat har jag inte. Vad har jag då fått gjort? Det har vart två livfyllda veckor med fullfart och sollapande.




· Hoffmaestro-konsert · sol · bad · rosé · Winnerbäck-konsert (se bild) ·
· minigolf · Fiesta på Bodegan · shopping · Måndagsklubb i Halmstad ·
· VIP-bjudningar · husvagnsövernattningar · födelsedagsfester ·
· Wheals&Wings · The Ark-konsert · mer sol · mys med vänner ·

Har haft ett par underbar veckor helt enkelt, och jag har ett par dagars semester kvar.

Kommentarer
Postat av: jenny

Skönt! Bra för jag älskar att läsa:)

2010-07-25 @ 20:44:49
URL: http://peachpenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0