Det hjälper när man har ett konkret mål



Jag är stolt, stolt över mig själv! Det är inte ofta ni kommer få höra det från mig. Jag är inte den som skryter eller tror stort om mig själv, men idag är jag stolt. Enligt mitt träningsschema skulle jag idag ut på en löptur på 3 km. Taggad och ute i spåret tänkte jag på vad en löpkompis till mig sa: Hitta din takt så att du orkar hela vägen. Så det gjorde jag. Och som mantra för mig själv tänkte jag vad jag skulle skriva här när jag klarade det. Jag sprang hela vägen, utan att gå ett enda steg!

2 varv på Brunnsbergsslingan och hem blev 3.2 km, på tiden 22:42 min.

Jag tränade ju igår också. Men då vart det gymmet med uppvärmning och sedan fokus på axlar och armar. Känns lite i kroppen idag då det, som sagt tidigare, var ett tag sedan jag var där. Det känns skönt att vara igång igen!

40 dagar kvar till Tjejmilen

Kommentarer
Postat av: jenny

bra jobbat!!

2010-07-28 @ 12:20:12
URL: http://peachpenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0