1000 kcal

Japp, det är vad jag förbränt idag. Det blev en lång sovmorgon imorse, och eftersom det var mulet ute så tillbringade jag ett par timmar i sommar. Men sen tyckte jag att det var dags att ta sig i kragen så jag packade träningsväskan och begav mig till gymmet. Där blev det 25 min på löpbandet och 60 min styrketräning. Efter någon timma hemma så kände jag att det var lika bra att lämna tillbaka bilen som jag lånat av mamma under helgen. Så jag snörde på mig gympaskorna, körde bort bilen och tog mig en promenad hem. De bor på Södra Näs så promenaden på 72 min gick utmed havet. Underbart att gå där i solnedgången.

Jag känner mig duktig! För dagen iallafall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0