Onsdag

Idag är jag ledig. Känns som att jag alltid skriver det? Men det råkar vara då som jag har tid och ork till att skriva här.
Idag vaknade jag runt nio tiden. Sovit gott efter gårdagens träningspass och pulsande i snön. I övrigt har jag inte gjort jättemycket. Känns det som i vartfall. Har gjort i ordning lite i köket, då det såg ut som sju svåra år. Lagat lunch. Och slängt ut lite Viktväktarsaker på Tradera. Nu i eftermiddag har jag lite kvar att stå i. Ska dricka kaffe med Lollo, handla mat samt ladda poden med musik. Riktigt jobbigt. Hihi.

Om någon är intresserad av VV-kokböcker finner ni dem här.


Kommentarer
Postat av: ullisar

det är en riktig liten mumsbit du köpt! såå fin!



å det där pulsandet är bra motion. jag vet. jag var ute en sväng med barnvagnen idag. jisses. asatungt :)

2010-02-04 @ 00:23:18
URL: http://ullrika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0