En snöig lördag

Jisses! Det har ju kommit hur mycket snö som helst. Kom knappt ut ur porten i morse när jag skulle till jobbet! Väl på jobbet, en kvart försent, så är här helt dött. Inte en kund så långt ögat når. Rolig dag detta blir. Står istället och funderar över kvällen. Det är Melodifestivalen. Så det får bli lite mat och vin till det. Men vad? Vad ska du hitta på? Sitta hemma själv känns ju sådär, är ju faktiskt ledig i morgon. Fast samtidigt tycker jag det är skönt att bra sitta i soffan och vara själv. Hur som, dags att återgå till jobbet.


Kommentarer
Postat av: angi

Ne du. jag själv har världens beslutångest om kvällen. Blir nog lite fest hos Mikes syrra eller en bastu kväll hos mina föräldrar. Svårt val. Hoppas du får en kul kväll=)

2010-02-20 @ 15:57:53
URL: http://angif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0