En vecka till dopparedagen

Idag har jag vart ledig, och väldigt social. På förmiddagen plockade jag undan lite sen mitt bak i onsdags sen gick jag ner till stan där jag mötte Ida och två av hennes studiekamrater för lite lunch på Paganini. Blev en tur i stan och en julklapp inhandlad. Tog sen bussen ut till Södra Näs där jag spenderade eftermiddagen hos pappa och tidiga kvällen hos mamma. Druckit kaffe, glöggat, ätit tacos och bara varit. Resten av kvällen ska jag spendera med att slå in klappar och kolla på Kommissarie Späck - som lillebror fick av mig när han fyllde år härrom veckan.

I morgon är det jobb och eventuellt Jul på Liseberg tillsammans med mamma och systrar.

Kommentarer
Postat av: Jenny

å grymt gjort!

2010-12-17 @ 21:49:55
URL: http://peachpenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0