Skaka rumpa

Haha. Ja det gjorde vi igår. Är glad att jag övertalade mig själv att hänga på trots jobb, för vilken kväll det var! Först förfest hos Jelle sen ner till Bodegan som hade öppet sista lördagen för sommaren. Folk var som galna, så även vi. Vissa värra än andra. Tanken var att gå hem runt midnatt, men ja ni kan ju räkna ut själva, så blev det inte. Inte förrän 02:30 låg jag i sängen i hopp om att försöka sova.

Efter 5 timmars sömn var jag lagom seg.
Överlevde trots allt hela dagen på jobbet, har till och med vart på gymmet!
Så i natt kommer jag nog sova som en sten.

Kommentarer
Postat av: angelica Fredricsson

Jaaa hahah Alla verka rätt dragna i lördags =) Men satan vad kul det var ! Ruggigt kul...Fast minnet är blott !

2010-08-24 @ 18:16:27
URL: http://angif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0