Lysestrand

I helgen har jag vart i Bohuslän. I Lysekil, på Lysestrand för att vara exakt. Detta är en scoutgård där många tillbringar sin sommar på olika vis. Vi var där för tvillingsyskonen har vart på konfirmationsläger och vi skulle närvara på själva cermonin. Vi har sovit i tält, ätit en massa god mat och umgåtts med de närmaste och alla andra konfirmand-familjer.

Då jag själv var scout i lite mer än 10 år så kom jag snabbt in i stämningen på platsen.
Påmindes om det positiva med det hela.
Saknar det lite...

Smart som jag var, eller inte, när jag planerade mitt träningsprogram så glömde jag ju av denna helg. Så träningen fick ge vika. Men jag jobbar på att komma ifatt. Idag blev det båda 3 km löpning och ett pass på gymmet!

Idag har jag även hunnit med ett litet äventyr. Jag och Ida styrde bilen mot Lerkil, utanför Kungsbacka, för att kolla på en potentiell ny familjemedlem till mitt lilla boende. En liten svart(!) krabat är tingad och förväntas flytta in om en månad. Längtar!


Kommentarer
Postat av: Amanda

:D

2010-08-10 @ 10:02:55
URL: http://manda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0