En dag med lite av varje

Idag vaknade jag tidigt, runt åtta tiden. Gick upp, städade, diskade och njöt av frukost efter det. Strök kläder som behövde strykas och betalde räkningar. En paus för lunch framför tvn. Sen kom pappa och hjälpte mig hänga upp tvn på väggen samt åkte till brädgården för att kapaa benen på min underbar bänk som ska stå under tvn. Så den kommer i morgon! Trevligt.
Under eftermiddagen har jag gjort väldigt lite. Var snurrig i huvudet så en stor kopp kaffe behövdes. Sen dess, nada. Orkar inte. Så jag försöker bara vara och slappna av. Försöker tänka framåt och positivt.

Oj nu brakade nåt i köket... JULIA!!

Vart var jag? Jo, tänka framåt. Det är 15 dagar till semester. Om askmolnet försvunnit tills dess. Vilket jag hoppas. Hoppas även att Linda är hel och frisk tills dess också. Nej, positivt tänkande var det ju! Två veckor till semester, wiho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0