TGIF

Oj vad jag kunnat strypa många av våra kunder idag. Grrr. Men nu är det äntligen över för dagen. Nu ska jag ha en mysig kväll här hemma. Ska försöka ta tag i att börja sy min gardin. Och tona håret. Men om jag kommer någonstan är tveksamt. Ska bara ta det lugnt hur som helst.
I morgon är jag ledig. Ska ta mig en tur på stan. Lämna in en väska för lagning. Behöver nog ha den till Malmö nästa helg. Sen ska jag även gå in på H&M och se om jackan jag ville ha finns kvar. Behöver verkligen en nu. Skinnjackan kan jag inte knäppa och sen har jag bara "sportiga" jackor. Vill ha en fin, enkel men välklädd. Och jag har funnit en. Hoppas på turen att den finns kvar bara.
Vad ska ni hitta på ikväll/helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0