Kvällspyssel

Nu har jag vart duktig för ikväll. Har packat färdigt alla Tradera-paketen och diskat. Är trött som en gnu så bör väl gå och sova. I morgon är jag ledig och det som är planerat för dagen är tandläkaren och tid med mamma. Vi ska åka till Lampfabriken i Hunnestad är det nog tänkt. Tror jag. Fixa färdigt mitt golv på balkongen ska vi också göra. Hinner vi tänkte jag försöka dra med mig henne till GIF Second Hand. Tänkte försöka hitta mig ett litet projekt i form av en byrå/hylla/bänk till hallen. Vet vad jag vill ha, vet bara inte vart jag ska finna det. Så får leta helt enkelt.
Blir kanske ett besök av farmor och farfar också. Trevligt.

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0