Egentid

Redan strax efter 9 var jag nere på Kurtorts Hotellet. Hade inte tid för helkroppsmassagen förrän 10.15, men spenderade min ensamtid i bastu och bubbel. Bara njöt. En favvo var helt klart ångbastun med euctalyptuslukt. Mumma! När klockan var slagen gick jag till våningen ovanför för min massage. Herre min gud säger jag bara. Märktes tydligt att jag är stel i mina muskler. Gjorde svinont på vissa ställen. Det kändes min sagt konstigt att ligga där. Men underbart! Nu är jag mjuk och go överallt. Efter massagen fick jag en kopp gott te. Sedan blev det lite mer ångbastu. Totalt var jag där 3 timmar. Det var mys.

Vardagslyx ska det allt bli mer av. Men att fundera på att åka på sparesa är inte långt bort det heller. Fråga är bara när, var, hur? Får väl bli nästa höst.

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag är på att göra en sparesa!!!!

2009-09-23 @ 18:26:37
URL: http://vastkustensparla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0