Sleepy

*Gäsp* Har vart trött enda sedan jag kom hem. Har vart nära att somna ett flertal gånger här i soffan. Illa. Är väl den fullspäckade dagen på jobbet som tog musten ur mig. Var verkligen fullt upp. Malde på i kassan i samma tempo i ca en timme. Var dock rät lugnt under de två sista timmarna. Men det var kul.

Väl hemma från jobbet startade jag ugnen och slängde in mina tacotoasts som jag förberedde igår. Smart va? Avnjöt dem med en sallat och citronvatten till ett CSI-avsnitt.

Nu har jag suttit här ett par timmar och kollat på lite olika serier. Och som sagt, nästan somnat flera gånger. Men det är inte säng dags riktigt än. Ett avsnitt blir det i allafall. Sen är det mer vettig tid att nana på.

Nu väntar pannacotta och ett glas cola.

Ha en trevlig lördag, vad ni än hittar på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0