Lite smink kan göra susen

Det var svårt att gå upp för en timme sedan. Var trött. Trött på allt. Ville bara fortsätta sova. Men det finns något som kan lura sinnet och självförtroendet. Och det är att sminka sig. Jag går aldrig hemifrån utan att sminka mig. Fåfängt kanske många tycker? Men, det får mig att må bättre och boostar mitt självförtroende. Tycker inte att det är nåt fel med det inte. Det behövs då inte mycket. Foudation och mascara i princip. För 10 minuter sen var jag nere och ville bara stanna hemma för dagen, men nu är jag redo för en dag på jobbet.

Fåfänga är bra för självförtroendet, så våga vara fåfäng! I lagom doser :)

Kommentarer
Postat av: ullisar

haha! jo... jag var åxå såndär... men det har på nåt märklit vis gått över?!



:D

2009-10-16 @ 01:30:51
URL: http://ullrika.se
Postat av: Jossan

Ullrika: Jag har haft mjukisperioder. Förut var jag den som sket i allt typ. Men det ändras ju fram och tillbaka under tiden :P

2009-10-16 @ 09:53:47
URL: http://minmorot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0