Ledig, sömnig, triggad!

Idag har vart en mysig dag. Började med städning. Sedan kom syster hit. Vi vart en sväng på stan och köpte material till min sänggavel. Bara mdf:en kvar nu. Fixas i morgon. Lagade lunch, inte så lyckad men ok. Efter att hon åkt hem gjorde jag mig en kopp kaffe och satte mig framför ett CSI-avsnitt. Var nära på att somna, så när det var slut plockade jag fram H&M-katalogen som damp ner här för ett par dagar sen och som fortfarande låg orörd. Så nu har jag mysat med tända ljus, Westlife och kollat in vår-modet. Som jag längtar! Ser fram emot härliga klänningar och blusar. Vackra färger och värme. Men fram tills dess har jag att ta tag i. Men jag är triggad, taggad!

Nu ska jag mysa vidare med senaste numret av VR som damp ner idag!

Kommentarer
Postat av: j

hehe precis vad jag skev ju=) å vr vill jag med ha men min premunation är slut.

2009-10-27 @ 19:34:34
URL: http://peachpenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0