Sovmorgon och stök

Hade ställt väckarklockan på 09:00. Men kom jag upp? Nej, jag somnade om och vaknade sisådär 11:16. Nu har jag precis ätit frukost och vart i tvättstugan och slängt i de första maskinerna. Dagen kommer att gå i fixar-och-donar-tecknet. Har en massa jag vill få gjort idag.

Tvätta
Städa
Besöka Rusta för inköp av adventsstjärnor
Laga lunchlådor
Kolla på gardiner med mamma och bror
Putsa fönster (dags att få bort det där ägget någon idiot satt på mitt köksfönster)
Ordna upp månadens räkningar
Göra ändringar i kalendern

Men behöver ägna mig åt mer än hemmet. Behöver ta hand om mig själv också. Så en härlig dusch, en promenad och slappa med en kopp kaffe i soffan är också viktigt att få in i schemat.

Kanske jag ska njuta av att baka en kladdkaka? Både för doft, sinne och som belöning. Men ska jag göra det så behöver nog ugnen också städas först. Hmmmm.

Kommentarer
Postat av: E

Grtt ja.. vad tog motivationen vägen?

Puh!

Den där kladdkakan tycker jag du ska unna dej, man måste för att orka. Tro mej!

Livskvalitet!

2009-11-23 @ 13:05:02
URL: http://evelina-asp.blogspot.com
Postat av: j

Låter gott me kladdis=)

2009-11-23 @ 18:10:12
URL: http://peachpenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0