Sömnlös

Just nu sitter jag i min säng, inte alls trött. Hade velat sova för länge sedan, men orkar inte ligga och vända mig i natt igen. Så jag håller mig vaken tills det är dags. Är jag sån här för att jag vet att det är en vecka med mycket jobb? Hoppas inte det. Har ju ingen huvudvärk?! Men jo det skulle väl kunna vara det. Bara att försöka sova så gott det går.

Funderar på vad jag ska få gjort i morgon när jag är ledig.
Tona håret
Träna?
Städa?
Diska
Handla mat
Mys med kaffe och tidning som kom igår
Njuta av ledighet!


Det står i loggen att mitt inlägg igår kväll las upp 02.45. Nja inte riktigt sant. Klockan var faktiskt bara midnatt. Tur det! Nu håller jag på att beta av listan ovanför. Kommer inte få allt gjort, men lite vartfall.

Kommentarer
Postat av: j

jobbigt med sömnproblem, fyy! ja du du kanske hinner med flera saker=)

2009-11-19 @ 11:21:08
URL: http://peachpenny.blogg.se/
Postat av: j

Då blir det väl bild på nya hårfärgen nudå?=)

2009-11-19 @ 19:18:42
URL: http://peachpenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0