Tillbaka på jobbet

Efter att ha vart ledig i sju dagar är jag nu tillbaka på jobbet. Och det är faktiskt skönt! Det är underbart att vara ledig, så länge man vet att man har nåt att komma tillbaka till. När vi slutade ikväll åkte jag med Larsson hem. Blev avsläppt vid sjukhuset och var duktig och gick de 3 km hem. Börjar ju faktiskt bli lite stressad över att inte hinna med mitt veckomål. Behöver ett spinningpass till för att det ska gå utan problem. Hoppas det är någon som avbokar i morgon.

Nu ska jag svara på lite mail på HP.
Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Bella

Hej hej!



Vi tyckte att soffan motsvarade vår förväntningar vad det gällde sittkomfort och utseende, man satt jätteskönt och med det tyget vi valde så tror jag det kommer bli kanon. Tyvärr har jag inga fler bilder, vi valde att ha en sån schäslong som du ser på bilden på båda sidorna, men man kunde bygga ihop soffan precis som man själv önskade.



Lycka till, tycker absolut ni ska slå till!!



Kram Bella

2009-05-07 @ 22:12:22
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: ullisar

du vet jag håller med! ledighet är underbart, men ingen nytta till om man inte har nåt att va ledig ifrån.

2009-05-10 @ 21:26:46
URL: http://ullrika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0