Tankarna far runt

När man går hemma ledig far tankarna runt ordentligt. Idag har jag gått runt och funderat över min kropp. I morse tog jag på mig en kjol som jag köpte förra sommaren men aldrig använt då den vart för liten. Detta betyder att jag gått ner en storlek sen förra sommaren. Men änd går jag runt och känner mig större än någonsin. När jag har på mig träningskläderna känner jag mig smäck och fräsch, för då gör jag något bra. Men så fort vanliga kläder åker på känner jag mig stor som ett hus.

Jag vet att jag inte kan bli smal, men jag kan då bli fräschare och inte minst känna mig bättre. Det är min filosofi det!

Kommentarer
Postat av: Jenny

vilka kläder man har och hur dom sitter spelar absolut roll på hur man känner sig.

2009-05-12 @ 14:45:22
URL: http://j3nnyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0