I mina drömmar...

Som de flesta vet har jag tappat humör och intresse för det mesta för tillfället. Jag har varken lust till att träna, umgås med vänner eller hitta på andra saker. Något som jag däremot uppskattar är, hör och häpna, familjen. Igår hade jag och Linnea en trevlig kväll på Gekås där vi letade efter kläder till henne. Men jag jobbar på att komma på banan igen. Vill ta tag i träning och kost. Bli av med det som jag ständigt lägger på mig så fort jag trillar av pallen.
Jobbet tycker jag om att gå till, fördriva dagarna tills det är dags för flytt. En månad kvar nu! Nu är jag ledig i två dagar, så jag sitter och funderar på hur jag vill ha det. En sak är säkert - inget blekt och beiget! Mycket färger, mysigt och min stil.

Det här överkastet kommer ligga på min säng, kommer hem till mig om två veckor!

Kommentarer
Postat av: ullisar

helt rätt! färg is da shit!

2009-05-29 @ 02:28:35
URL: http://ullrika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0