Huvudvärk!

En dag på jobbet utan syre och en massa värme, ger huvudvärk. Och än har den inte lättat. Och syskonen gör inte det hela bättre. Tur det bara är en månad kvar här hemma, sen står jag med nyklarna i min hand!

Nu är det bara morgondagen kvar innan jag är ledig i två hela dagar igen. Vad ska göras då tro? Jo på tisdag ska det åkas till Halmstad för att testa soffa. Förhoppningsvis är det något jag vill ha, så att jag har den biten ur vägen. Men vi får se.

Sådan här soffa är det jag vill ha...


(bild: http://www.tiwest.eu/index.cfm?pg=4&pr=3)

... ja eller inte just den. Men den soffan i annan modell, och kanske samma tyg.

Kommentarer
Postat av: angi

Najsigt =)

2009-06-01 @ 19:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0