Efter 2 dagars ledighet...

... är jag faktiskt nöjd! Jag har väl kanske inte fått en massa vettigt gjort. Men jag känner mig tillfreds. Igår slappade jag mest. Men idag har jag både vart ute och sprungit (!) samt vart på stan en sväng. Köpte jag nåt? Nepps! Jo, vin och en pärm till mina lägenhetspapper.
I helgen är det jobb som gäller. Dock lite småsur över att jag får köra båda dagarna, men vad gör man inte för att ställa upp för kollegan som har flickvän som tar examen idag. Klart det ska firas! Han för köra en annan gång helt enkelt. Och på söndag är det ju bara jag från Varberg.
Något som jag verkligen ser fram emot just nu är semestern! Det ska bli så härligt. Den 11 juli börjar den, och börjar med en inflyttningsfest i min nya lya. Förhoppningsvis. Ska bli grymme-kul.

Nu är det dags att lägga sig framför tvn en stund, sen väntar sängen!

Kommentarer
Postat av: ullisar

det är gött att ligga på plus i bilpoolandet. å vissa helger blir det köra båda da'rna, andra åkning istället. det brukar jämna ut sig väl!

2009-06-03 @ 00:40:18
URL: http://ullrika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0