Wiiee

Fick mig nästan en chock när jag ställde mig på vågen för en stund sen. Förra veckan har då verkligen inte vart nyttig, men kors jag hade gått ner ändå. Så nu är mitt första mål, 85 kg, uppnått! Det betyder att jag idag kan gå till frissan och boka en tid. Mee likes! Nästa mål är nu 83 kg.

Med tanke på hur min kropp mådde igår så ska jag trappa ner något med intensiteten på min träning. Martina trodde att jag pressar mig hårt, och det kan väl stämma. Så denna veckan blir det lågintensiv träning för min del. Ska även leta fram min pulsklocka och hålla lite koll på hjärtfrekvensen, för igår var det riktigt obehagligt. 

Nu ska jag göra mitt måste för dagen; tvätta mammas bil. Usch och fy säger jag bara. Men men lika bra att få det gjort. 

Kommentarer
Postat av: a

jag rekommenderar Hälsovakten :)

2009-03-09 @ 21:30:42
URL: http://uppsalabloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0