Trött

Jag är trött. Helt slut. Det till och med domnar i ansiktet. Men ändå inte så trött att jag kan sova. Känns skumt. Idag har jag jobbat, samt vart hemma hos Linda på lite fika. Trevligt att få prata av sig lite. Jag hoppas verkligen att resten av dagarna springer iväg som denna dag gjort och att det snart är helg igen.

Ida tycker jag ska gå och lägga mig, men jag kan inte sova! Hur trött jag än är. Låg ju bara och vred och vände mig igår. Tycker inte om när det är så inte. Får väl försöka om en stund ändå.

Klart inför lördagen:
( ) Kvällens outfit - vad ska jag ha för kläder och vilka shyssta klackar ska användas?
(/) Fördrink
( ) Middag - min berömda tacogratäng
(X) Dricka - vad är en crazy kväll utan alkohol?
(/) Snacks - något måste man ju tugga på!
(X) Musik - årets partyschaler blandat med annan go musik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0