Pirr

Sov mycket dåligt i natt. På grund av två saker. Dels för att jag hade min hemska rethosta och sen för att jag låg och funderade på allt som ska hända i veckan. Börjar allt bli lite nervös. Men det är väl bara att försöka vara sig själv så löser sig allt av sig själv? Eller?

Hoppas att min H&M-paket dyker upp under morgondagen så att jag har nåt snyggt att ha på mig till onsdag också. Dock lite ångest över fakturan, men det är ett äpple jag får bita i. Och skylla mig själv för!

Ha en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Julia

Vad händer på onsdag? Nyfiken=)



Självklart ska du bara vara dig själv så kommer det att gå super=)



Kram

2009-03-16 @ 14:51:37
URL: http://jultis.blogg.se/
Postat av: angi

Ja men eller hur. Jag blev skit glad att jag ens fick tag i ett par. Lite tråkigt att kanske halva sverige går kring i dem. Men äch :) hih !

2009-03-16 @ 21:18:21
URL: http://aglca.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0