På rosa moln...


Inte riktigt, men iklädd dessa rosa drömmar är jag säkerligen inom en snar framtid. Dessa sötisar har hittat hem till mig den senaste veckan. Den vänstra är från Vero Moda och den högra från H&M Trend. Färgåtergivningen är inte den bästa, men det är ett smakprov på vad ni kommer få se mig i ute på krogen säkerligen.
 För visst svart är snyggt och elegant, men nu är jag lite trött på det! "Det gör dig smalare..." Ja ja, jag skiter i det. Gilla mig för den jag är eller skit i det. Jag vill sticka ut lite, och det gör ju verkligen rosa. Tänk all kritik jag fått för min älskade jacka, både bu och bä. Men jag har använt den ändå. Så även dessa klänningar. Känner dock att man behöver lite färg, men det går ju förtillfället ha dem till svarta strumpbyxor och någon form av kort svart jacka/kavaj över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0