Fredagsmys

Idag vart en kort dag på jobbet, skönt! Hemma vid fem tiden, fikade med Linnea. Hon slutade 8:an idag. Växer fort! Sen kom farmor och farfar förbi en sväng. När de gått igen så bestämde jag och Linnea oss för att åka till stan och köpa mat. Och kina belv det. Friterad kyckling. Mums! Så vi tog med hem och mös. Nu sitter jag här själv med min cola, medan systern min dragit till stan. Får väl se hur länge hon hänger ute ikväll. Men jag har fått uppgift att ha koll på henne, vilket ju egenligen inte behövs, då mamma är bortrest. Så det är tvn som gäller ikväll!

Kommentarer
Postat av: J

ja hoppas verkligen du har rätt, men ringde för ngra dagar sen för kolla hur jag låg tilldå låg jag etta men då var det 78 sökande nu slutade det på 111.. jaja får ringa på måndag:)

2009-06-12 @ 20:52:51
URL: http://j3nnyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0