Fredag

5 dagar kvar till flytt!

Idag var sista arbetsdagen för denan vecka. Skönt! I helgen har jag både fullt upp men ändå det lugnt. Beror på hur man ser det. Vill sola och slappa. Men ska också packa lådor och städa. Sen i morgon kväll blir det picknick med Ida och utgång på det gissar jag. Trevligt ska det allt bli! Sen på söndag vet jag att mamma och syster ska till Götet. Tänkte se om jag kunde smita med och gå till Bolagret. Har sett att de har bra tvättkorgar och lite roliga-smarta lösningar till garderoben. Men får väl se. Senare på söndagen är det besiktning av lägenheten. Vilket betyder att jag får nyckel!

Nu är det snart dags för fredagkvällensunderhållning, Numbers!

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0