Bara 1 månad kvar

Idag kom flyttkorten hem till mig. Påtagligt. Bara 1 månad kvar! Jippe! Äntligen! Sen är det bara me, me, me och kissen såklart. Inga jobbiga syskon, eller hemska föräldrar. Underbart!

I morgon är det soffprovning som gäller i Halmstad, om de har öppet, men det hoppas jag verkligen. Annars blir inte jag en kund där inte. Som sällskap har jag farmor. Kan bli trevligt. Tänkte ta mig ett besök på Bloom.se och Chilli också. Sen hem. Vet att farmor och farfar ska till IKEA senare på dagen, kanske man kan fjäska sig med dit också. Hade ju vart strålande.

Nu är det snart nanedags, ska nog fördriva en stund framför tvn också.

Sov så gott allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0