23:54

Nu sitter jag här alldeles svett, jag som var nyduschad för ett par timmar sen. Högen i hallen med lådor, väskor, kassar, korgar bara växer. Men nu tror jag allt att jag är färdig med garderoberna här inne, tömt badrummet och alla byrårer. Bara möbler och ett par lådor kvar i friggeboden, men det tar jag i morgon.

Planerna för morgondagen blev lite ändrade på Lollo ringde ikväll och ville ha med mentalt stöd till tatueraren. Och jag kan inte säga nej. Så runt 9 hämtar hon mig, borde vara hemma senast 12 igen.

Kan ju ändå inte flytta in innan 13, eftersom Varbergs Bostad skulle göra nåt, samt för att pappa är iväg och seglar och därmed har bilen. Så jag får snällt vänta. Så tur att jag fick nåt att göra, visserligen jag ändå kanske har. Men att byta tankar för en stund kan ju vara bra. Kanske jag hittar något inspirerande som i framtiden kan förevigas på min kropp?

Nu återstår att ramla ner i sängen, men jag kan inte sova. För uppspelt antar jag. Tvn kanske visar nåt vettigt. Får ta en koll. Annars blir det att så snällt försöka sova.

Det blir min "sista" natt i huset.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0