Underbara Varberg!

Igår var ännu en dag då jag tog tillvara på Varberg. Och denna gång med ett leende. Tack Julia!

Dagen började med en brunch på stan tillsammans med Jenny. Får passa på att träffa henne de gånger hon är hemma och vänder. Det var mysigt. Sen vidare till U-mottagningen för nytt recept. Fick ett år, så nu slipper jag gå dit på lääänge. Skönt. När jag kom hem ringde pappa. Jag hade bett han komma och hjälpa mig med min router. Så han kom, men hjälpte mig behövdes inte, löste det helt själv. Var bara en kabel som behövdes. Så nu har jag äntligen trådlöst i lägenheten. Efter kaffe och pappa gått så låg jag och degade i soffan. Blev så förslappad att jag drog mig i kragen och tog på mig promenadkläder. För nu skulle det knatas för att komma ifatt och förbi kollegorna. Och som jag gick!

Får se m ni hänger med på detta:
Brunnsberg - Hagaskolan - Skansgatan - Påskberget - Sörse - Apelviksbacken - Kåsa - Strandpromenaden - Runt fästningen - Ut på piren - Hamnen - Biblioteket - Brunnsberg

Totalt blev detta 90 min promenad, vilade dock en stund vid Kåsa för att njuta av utsikten. 9 km. Ca 10000 steg. Så totalt blev det 22699 steg + 20 min cykel igår. Gott!

När jag kom hem fick jag sms av Linda som vill hitta på nåt. Så vi bestämde oss för att ta en öl. Så det var bara att hoppa in i duschen och fräscha upp sig igen. Blev en liten "krogrunda" då vi tog en öl på Bodegan och en på Cheers. Tack för en trevlig afton!

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Ska umgås med Julia, när vet jag inte, men hon hör väl av sig. Sen ska jag även till Mattias ikväll för att kolla på cruisingen. Kanske ska packa min väska och bege mig till Damernas?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0