Svira på stan

Igår var jag ju som sagt ute med Julia. Kul, kul. Görs gärna om snart igen. Vi var först här och åt enkel kvällsmat. Satt på balkongen och tjötade. Sen gick vi ner till stan. Hamnade först på Bodegan sen på Cheers. Vid ett snåret så bestämde vi oss för att gå till Torggrillen och äta. Fullt med ungdomar, våldsbenägna killar och annat folk. Men mat fick vi i oss iallafall. Vi tog oss hemåt. Men där var inte kvällen slut, vilket kan läsas i förra inlägget.

I morse, eller jag morse, gick jag upp klockan 12. Hade utan problem kunnat sova flera timmar till. Men var tvungen att ta tag i mig själv. Har dock inte fått så mycket gjort. Bara tittat på film i prinicp. Så nu behöver jag gaska upp mig och fixa mig för kvällens utgång. Lite seg just nu. Men får väl sminka mig, fixa lite mat och knäcka en cider. Eller varför inte ett glas rosé?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0