Vilken kväll!?!

Om förra helgen var crazy, då var denna värre! Tänker inte säga mycket mer än så, inte ens jag hänger med och det är en lååång historia som jag inte riktigt känner för att dra upp här. Men man kan säga som så att det var förra lördagen i repris fast med en twist.

Idag har jag inte gjort mycket. Gick upp ur sängen vid två tiden då mamma kom och hämtade mig. Har hjälpt till att tvätta bilen eftersom det är jag som smutsat ner den. Åkte hem för en dusch för att sedan åka iväg igen för att träffa Linda och Martina från jobbet. En riktig tjej-tjötar fika, tack för det! Behövde råda lite bot på min lördagskväll.

Nu är jag f*cking j*vla trött, och borde ta och sova snart. Får se hur det blir med den saken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0