NYSTART

Det har som vanligt gått och pipan de senaste veckorna. De kilon som jag duktigt lyckdes bli av med har nu kommit sig tillbaka lite smått. Därför har jag gjort en omstart på Viktklubb och ska nu, som jag alltid säger, kämpa och inte ge upp. Men faktum är att det började bra senast, med maten men inte träningen. Nu däremot är det träningen som går bra, men inte maten. Så förhoppningsvis ska jag kunna hitta tillbaka till min matkontroll och bibehålla min fina träning.

Det nya målet är att gå ner 7 kg, målvikt 80 kg, på 7 veckor.

Och jo denna gången ska jag för sjutton muggar klara det! Är besviken på mig själv att det slutar med kaos. För jag kan, jag vill och jag vet att jag har kunskapen för att fixa det. Så för att klara det och för att utmana självförtroendet tänker jag varje vecka utmana mig själv. Vad kommande veckas utmaning blir får jag fundera ut tills ikväll.

Jag ger inte upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0