Samma visa varje år

Åh! Jag får snart krup. Vill ha en vinterjacka. Men hittar ingen!?!?! Kollade genom varje butik i stan. "Alla" i Göteborg. Kollat på nätet. Beställde hem två som kom idag. Men nej! Fina ja. Men passade inte alls som jag ville. Och rött, nej det var inte bra på mig. Det ska bara svart! Alltid är det samma problem. Fel form. För kort. För lång. Trång luva. Dåliga fickor. För fin. För praktisk. För billig. Men allt som ofta; för dyr. Grrrrr!

Hjälp!

Vill ha en jacka som är både snygg och praktisk.
En parkas. Svart. Bra luva. Varm.
Till rimlig peng.
Vart?

Kommentarer
Postat av: Elise

tack:D ja vet precis hur det är att inte hitta det man vill. jag tänker alltid ut vad jag vill ha utan att jag näs vet om plagget existerar. Vore bra om man kunde sy själv;) kram

2009-12-12 @ 12:26:08
URL: http://johannaelise.blogg.se/
Postat av: jenny

neeeej de e inte lika fint å luktar inte gran ju:(

2009-12-12 @ 20:55:30
URL: http://peachpenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0