Mina favoriter

På morgonen innan jobbet igår bestämde jag och Linda oss för att äta och dricka gott på kvällen. Så när jag kom till Ullared gick jag till ICA, då jag började en halvtimma senare än de andra, för att inhandla maten och blanddrickan. När vi sedan var på väg hem från jobbet så messade Ida och undrade vad som hände ikväll. Så jag bjöd in henne också.

Vid sju tiden dök Linda upp. Vi lagade god mat. Tack Ida för att du lärt mig göra detta. Det blev citronpotatis, kött och sallad. Till detta drack vi rosé. När vi ätit, diskat och jag sminkat mig tog vi fram Fritidsresors hemsida och bokade resan som jag skrev om i förra inlägget. Precis när vi var färdiga med det dök Ida upp och joinade oss. Vi satt här i soffan och tjötade fram till 23 tiden då vi begav oss ner till stan.

Väl nere satte vi oss på C&B, drack öl, tog en hallonlax-shot och pratade vidare. Ida begav sig lite tidigare då hon skulle upp och jobba idag. Jag och Linda fortsatte kvällen på dansgolvet. Efter sista besöket på toa och vi var på väg ut hände nåt skumt. Helt plötsligt får jag grymt ont i huvudet, precis ovanför ögonbynet. Jag har knockat rakt in i någons huvud(!). Vet inte riktigt hur detta hände, men det är ömt och är en liten bula. Som vanligt var vi hungriga så det blev nattamat på Campino. Fick sitta ensamma i VIP-delen, ja den som inte är öppen. Tur Linda känner lite folk. Hihi. Sen gick vi hem. Eller ja, hem gick jag, men sen vände jag igen.

Det vart en mycket trevlig kväll med mina favvosar, trots de små missödena!

Nu är det dags för ungspannkaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0